Ta strona korzysta z plików cookie (ciasteczek) w celu personalizowania treści dla odbiorców. Każdy użytkownik może wyłączyć zapisywanie plików cookie w ustawieniach przeglądarki internetowej, co spowoduje, że nie będą gromadzone żadne informacje.

Produktów: 0 0,00 zł

Koszyk jest pusty

Ilość:

Suma: 0,00

Procedura reklamacyjna

1. Wymiana towaru

Istnieje możliwość wymiany zakupionego w sklepie www.smykowakopalnia.pl towaru na inny rozmiar w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki.

Natomiast wymiana na inny model wymaga dokonania zwrotu (skorzystania z procedury zwrotu), a następnie złożenia oraz opłacenia nowego, niezależnego zamówienia. Procedura wymiany dotyczy wyłącznie wymiany rozmiaru w obrębie tego samego modelu (w przypadku otrzymania towaru niezgodnego z zamówieniem zastosowanie ma procedura reklamacji!)

W przypadku wymiany otrzymanego towaru:

  • Należy wypełnić formularz zwrotu i załączeniu go wraz z paragonem do przesyłki, lub podesłanie go drogą elektroniczną na adres [email protected].
  • Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem,
  • Towar powinien być odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony,
  • Procedura wymiany dotyczy tylko towaru, który gdy produkt nie był używany ani nie został uszkodzony,
  • Po otrzymaniu towaru pracownik naszej firmy powiadomi drogą mailową bądź telefoniczną a dalszym toku postępowania,
  • Niedostosowanie się do powyższych zaleceń będzie podstawą nieuwzględnienia wymiany.

2. Zwrot towaru

Klient ma prawo zwrócić zakupiony w sklepie www.smykowakopalnia.pl towar do 14 dni od otrzymania przesyłki na zasadach opisanych w ustawie z 2 III 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz.U. nr 22, poz. 271 z późn. zm.). Zwrot/Odstąpienie od umowy jest możliwe tylko w przypadku, gdy produkt nie był używany ani nie został uszkodzony.

W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży:

  • Należy wypełnić formularz zwrotu i włożyć do przesyłki lub wysłanie go drogą elektroniczną na adres [email protected].
  • Towar powinien zostać zwrócony w oryginalnym, nienaruszonym opakowaniu na adres siedziby sprzedawcy na koszt zwracającego wraz z wypełnionym oświadczeniem i dołączonym oryginalnym dowodem zakupu (paragon fiskalny lub faktura VAT) koniecznie z dopiskiem SKLEP INTERNETOWY ZWROT na adres:

REN BUT Sp. z o.o.

Dział Reklamacji

ul. Stroma 8

59-500 Złotoryja

za wyjątkiem sytuacji, gdzie formularz zwrotu został wysłany drogą elektroniczną.

  • Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem,
  • Zwroty kosztów transakcji realizowane są przelewem bankowym do 14 dni od otrzymania towaru. Należy podać numer konta w formularzu zwrotu.
  • Niedostosowanie się do powyższych zaleceń będzie podstawą nieuwzględnienia zwrotu towaru.

POBIERZ FORMULARZ ZWROTU

3. Reklamacja towaru

W przypadku powstania wady w trakcie użytkowania, prosimy o niezwłoczne wypełnienie formularza reklamacji.

POBIERZ FORMULARZ REKLAMACYJNY

Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać:

  • imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego,
  • datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji,
  • przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego,
  • wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.

- Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem [email protected], lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy.

REN BUT Sp. z o.o.

ul. Stroma 8

59-500 Złotoryja

 z dopiskiem SKLEP INTERNETOWY - REKLAMACJA

- Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.

- Podstawą przyjęcia reklamacji jest dowód zakupu towaru (paragon fiskalny lub faktura VAT) z załączonym formularzem reklamacyjnym, które należy włożyć do paczki z obuwiem.

- Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem.

- Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.

- Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.

- Kupujący traci uprawnienia z tytułu rękojmi za wady fizyczne rzeczy, jeżeli nie zawiadomi Sprzedawcy o wadzie w ciągu roku od jej wykrycia.

Reklamacji nie podlegają:

  • naturalne zużywanie się obuwia (np. wyściółki)
  • uszkodzenia mechaniczne (obicia, otarcia), 
  • uszkodzenia wynikłe ze złego dopasowania obuwia do stopy oraz niewłaściwego użytkowania i konserwacji, 
  • wady jawne widoczne w momencie otrzymania paczki, a nie zgłoszone natychmiast po ich stwierdzeniu, 
  • wygoda obuwia,
  • elementy ozdobne np. klamry, guziki, gumki ,
  • odbarwienia, 
  • przemoczenia 

Reklamacje obuwia rozpatrywane są zgodnie z art. 556 i n. Ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (tekst jednolity: Dz. U. 2014 r. poz. 121).

Kolor linków

Witryna stworzona na platformie